Kerk-zijn met en voor elkaar
Hoe kun je als diaconie iets doen voor mensen in je buurt die leven in kwetsbare omstandigheden? Hoe kun je iets betekenen voor kinderen die opgroeien in armoede en nauwelijks perspectief hebben op een betere toekomst?
Kerk in Actie begeleidt en ondersteunt kerken in heel Nederland om van betekenis te zijn in hun omgeving. Een mooi voorbeeld is ‘De Sleutel’ in Apeldoorn. Dit diaconale initiatief heeft twee locaties in kwetsbare wijken. Buurtbewoners krijgen er de ruimte om zichzelf te zijn, te delen wat hen bezighoudt en zich te ontwikkelen. In ‘De Sleutel’ is iedereen welkom en liefdevolle aandacht voor elkaar staat voorop.
Via het programma Binnenlands Diaconaat van Kerk in Actie maak je diaconale initiatieven zoals De Sleutel in Apeldoorn mogelijk.
Lees meer op kerkinactie.nl/diaconaatnederland
Op 12 mei wordt er in de dienst gecollecteerd voor dit doel.
Helpt u mee om deze collecte tot een succes te maken? Alvast Hartelijk dank!
U kunt uw gift ook over maken via de bank, het rekeningnummer is:
NL65 RABO 0364 8574 98 t.n.v. Diaconie PG Dinxperlo o.v.v. Binnenlands diaconaat.
Of u maakt gebruik van de digitale collectezak c.q. QR-code welke u vindt op de website: www.pg-dinxperlo.nl

Namens de diaconie
Joop Wevers