Op zondag 26 mei zal ds. Anne van Voorst afscheid nemen als predikant van de Protestantse gemeente te Dinxperlo.
Wij willen hem van harte bedanken voor het vele werk dat hij voor onze gemeente gedaan heeft. Tevens wensen we hem een goede toekomst in zijn nieuwe functie als hoofdpredikant van het Protestants en Orthodox Justitiepastoraat in Nederland en Bonaire.
De dienst waarin we stil willen staan bij zijn afscheid van onze gemeente wordt gehouden op
zondag 26 mei om 10.00 uur in de Dorpskerk, Markt 4 in Dinxperlo.
We nodigen u allen van harte uit om bij deze dienst aanwezig te zijn.
Namens de gemeente zal er door de voorzitter van de kerkenraad een cadeau aangeboden worden.
Na de dienst wordt het programma op het marktplein vervolgd. Daar staat de koffie en thee klaar en zal er gelegenheid zijn om Anne en zijn partner Johan te groeten of een attentie of kaart te overhandigen. Iedereen wordt daarvoor van harte uitgenodigd.
Namens de kerkenraad van de Protestantse gemeente te Dinxperlo,

Jenny Rigter-Petter, voorzitter