Actie Kerkbalans

Geef vandaag voor de kerk van morgen

Met een begrotingstekort dat wij verwachten voor 2024 vragen wij u aandacht voor de actie Kerkbalans 2024. Zoals bij velen is het ook in onze kerk de voornaamste kostenpost 'Energie' die de balans negatief laat omslaan. Uw steun is dan ook onmisbaar en misschien is het mogelijk dat u dit jaar een extra steentje wilt of anders gezegd; kunt bijdragen.

Actie Kerkbalans 2024 is van start gegaan
Midden januari is de jaarlijkse Actie Kerkbalans van start gegaan. Kerkbalans is de grootste fondsenwervende actie van het land; door het hele land vragen plaatselijke parochies en gemeenten hun leden om een financiële bijdrage over te maken.

De kerk kan alleen bestaan dankzij de financiële steun van haar leden. Doe daarom mee aan de Actie Kerkbalans en vul het toezeggingsformulier ruimhartig in. Het ingevulde formulier wordt weer bij u opgehaald zoals dat u dat voor de coronaperiode gewend was.

Naast doneren, kunt u de Actie ook ondersteunen door er aandacht voor te vragen in uw eigen omgeving. Laat weten dat u het werk van onze gemeente belangrijk vindt. Geef aan dat u heeft bijgedragen en nodig mensen uit hetzelfde te doen.

Hulp nodig of andere vragen?
Mocht dat allemaal niet lukken of heeft u misschien hulp nodig in deze, dan mag u altijd contact met ons opnemen via telefoon 0315 653085 of 0315 653088.

Uw bijdrage kunt u ook direct overmaken op bankrekening NL60 RABO 0364 8271 30 t.n.v. College van Kerkrentmeesters, onder vermelding van ‘Actie Kerkbalans 2024’.

U kunt de toezegging ook digitaal aanmelden en direct overmaken via de onderstaande button. U komt dan op een beveiligde administratiepagina voor de Kerkbalans 2024.

Hier naar digitaal toezeggen

Bent u geen kerklid en u wilt toch ook graag bijdragen aan het werk van de kerk? Maak dan gebruik van de digitale toezegging zoals hierboven omschreven.

Alvast heel veel dank voor uw bijdrage!
Door vandaag te geven, kan de kerk blijven doen waar ze al eeuwenlang voor staat. Alvast heel hartelijk dank voor uw bijdrage en uw medewerking,
College van kerkrentmeesters.