Jeugdwerker

Wessel Brandenburg
Utrechtseweg 117, Zeist

Voor sommige ben ik geen onbekende. Dat zou goed kunnen. Ik ben opgegroeid in Sinderen, heb op basisschool de Höve gezeten en nog eens vier jaar Schaersvoorde in Dinxperlo. De Heurne en Dinxperlo zijn daarom goed bekend bij mij. Dit is voor mij ook een goede reden om hier te werken als jeugdwerker. De Achterhoekse cultuur en tradities zijn mij lief en ik hou van de kerk in de achterhoek.

Een aantal jaar geleden hebben mijn vrouw Lisette en ik besloten om van Sinderen naar Zeist te verhuizen. We zijn gaan wonen in een Christelijke woongroep. In een soort appartementencomplex met tien personen waarvan vier jongeren. Voor deze jongeren (18-25 jaar) zijn wij een goede buur. Een fijne manier van wonen waarmee je gelijk diaconaal en pastoraal kan zijn voor je naasten. Lisette werkt als leerkracht in het basisonderwijs en is daarnaast muzikaal aangelegd. Ze zingt en speelt graag tijdens kerkdiensten. Zelf ben ik van jongs af aan fan van PSV en volg het voetbal op de voet. Naast voetbal kijk ik graag andere sporten en gebruik mijn mountainbike en racefiets af en toe. Ook ben ik een vervend podcast luisteraar. Zo luister ik graag naar podcasts over voetbal en formule 1 en luister ik de ‘ongelooflijke podcast’. Mijn favoriet is de podcast van Maarten van Rossem. Geschiedenis en de kijk op de huidige tijd zijn belangrijke onderwerpen voor Maarten en natuurlijk zijn ergernissen en anekdotes. Van dit alles kan ik erg genieten.

Als jeugdwerker ben ik werkzaam op de woensdag. Daarnaast ben ik één weekend in de maand ook werkzaam in Dinxperlo en ben dan fysiek aanwezig bij de verschillende jeugdactiviteiten. Neem gerust contact met mij op voor vragen of een goed gesprek.