Op zondag 26 mei zal ds. Anne van Voorst afscheid nemen als predikant van de Protestantse gemeente te Dinxperlo.

Wij willen hem van harte bedanken voor het vele werk dat hij voor onze gemeente gedaan heeft. Tevens wensen we hem een goede toekomst in zijn nieuwe functie als hoofdpredikant van het Justitiepastoraat in Nederland en Bonaire.

De dienst waarin we stil willen staan bij zijn afscheid van onze gemeente wordt gehouden op zondag 26 mei om 10.00 uur in de Dorpskerk/Liboriuskerk, Markt 4 in Dinxperlo.

We nodigen u van harte uit om bij deze dienst aanwezig te zijn.

Na de dienst staat de koffie klaar en zal er gelegenheid zijn om Anne en zijn partner Johan te groeten of een attentie of kaart te overhandigen. Iedereen wordt daarvoor van harte uitgenodigd.

Ook is er de mogelijkheid om Anne een kaart of brief te sturen op zijn thuisadres: Sinderenseweg 101, 7065 BH Sinderen.

Namens de kerkenraad van de Protestantse gemeente te Dinxperlo,
Jenny Rigter-Petter, voorzitter
Annie Klumpenhouwer, scriba

Als u naar aanleiding van deze uitnodiging contact met ons wilt opnemen, dan kunt u zich richten tot de scriba van de kerkenraad.
Telefoon: 06 1560 4494

Anne was achtereenvolgens predikant van de Gereformeerde kerk Oostwold-Finsterwolde, tevens in dienst van de Deputaten Missionaire Arbeid Groningen t.b.v. ’t Schienvat en Neonproject, docent theologie in Nicaragua, predikant van de Protestantse gemeente te Bredevoort en Justitiepredikant. Vervolgens adjuncthoofdpredikant bij het ministerie van Justitie en Veiligheid en predikant van onze gemeente.