Reservering

Wij kunnen alleen een zitplaats vrijhouden voor degenen die vooraf en tijdig hebben gereserveerd via onderstaand formulier!
Heeft u zich niet aangemeld dan kunt u helaas niet deelnemen aan de fysieke kerkdienst! Kijk dan met ons mee via Kerkdienst Gemist.

• Reserveren start vijf dagen voorafgaand aan de dienst tot 18.00 uur op de avond voor de dienst en/of zolang het reserveringsformulier hieronder zichtbaar is.
  • Het aantal (nog) beschikbare zitplaatsen staat aangegeven.
  • Reserveren tot max. 6 personen incl. kinderen uit één gezamenlijke huishouding.
  • Na het verzenden van uw reservering krijgt u een bevestiging op uw emailadres.
[event post_id=”24262″] #_EVENTNOTES {has_bookings}
#_EVENTNAME;
Voor deze dienst zijn nog #_AVAILABLESPACES plaatsen beschikbaar.

Reserveringsformulier voor zitplaatsen:

#_BOOKINGFORM

{/has_bookings}

[/event]

Heeft u zich eerder aangemeld en onverwacht niet in staat om de dienst bij te wonen? Laat het ons dan weten via .

Voor kerkbezoek gelden de volgende richtlijnen:

• Bij binnenkomst in en verlaten van de kerk verzoeken wij u een mondkapje op te doen. Wanneer u zit mag u uw mondkapje afdoen.
  • De aanwijzingen van de coördinatoren opvolgen.
  • Alleen binnenkomen via de hoofdingang.
  • Uw jas bij uw zitplaats houden.
  • Binnen en buiten 1,5 meter afstand houden.
  • Blijf thuis bij (zelfs minimale) klachten!