Een van de speerpunten van een toekomstgerichte Protestantse Kerk is samen met jongere generaties optrekken op het gebied van zingevingsvraagstukken.
Niet door automatisch te verwachten dat jongeren een kerk komen binnenstappen, maar daar te zijn waar de jongeren zijn.
Daarom is de Protestantse Kerk betrokken bij festivals als Graceland en Opwekking. Dit zijn bij uitstek plekken waar jonge zinzoekers elkaar ontmoeten. De Protestantse Kerk wil voor hen een vindplaats van geloof, hoop en liefde zijn.
Via het programma Missionair Werk ondersteunt de Protestantse Kerk missionaire
activiteiten in het hele land, zoals het opzoeken van jonge zinzoekers.
U kunt dit doel steunen door te geven in de collecte van zondag 29 september of maak uw bijdrage over via de bank: NL65 RABO 0364 8574 98 t.n.v. Diaconie PG Dinxperlo o.v.v. Missionair Werk september.
Voor de digitale collecte zak of QR-code, een andere manier om te doneren, kijk op de website: www.pg-dinxperlo.nl
Alvast hartelijk dank voor uw bijdrage.

Namens de diaconie,
Joop Wevers