Zondag 13 oktober willen we met een groep vanuit Dinxperlo naar de Kliederkerk in Aalten gaan.
Wat is Kliederkerk?
Kliederkerk is een feestelijke en creatieve manier van kerk-zijn waarin jong en oud samen de Bijbelverhalen ontdekken. Een Kliederkerk bestaat uit drie delen: samen ontdekken, samen vieren en samen eten. Er staat een Bijbelverhaal of bijbels thema centraal.
Hoe ziet een Kliederkerkochtend eruit?

• Je kunt binnenlopen vanaf 9.30 uur. Bij de ingang word je welkom geheten, ontvang je een programmaboekje en mag je een naamsticker opdoen.
  • Van 9.30 uur – 10.30 uur zijn er in de verschillende zalen, de hal en/of buiten allerlei activiteiten om het verhaal of het thema verder te ontdekken. Kijk maar eens rustig rond en kies wat bij jou past.
  • Om 10.30 uur gaan we naar de kerkzaal voor een korte viering.
  • Rond 11.00 uur sluiten we de Kliederkerkochtend af met koffie, thee, limonade en iets lekkers.

De Kliederkerk is 13 oktober in de Zuiderkerk in Aalten (Ludgerstraat 64) en tijdens de viering zal A-company meewerken. Ben je nieuwsgierig geworden en wil je graag mee naar Aalten, neem gerust contact op met Wessel Brandenburg tel: 06 8382 1476.
Kom je ook mee naar de Kliederkerk?

Wessel Brandenburg