Samenzang
Iedere derde zondag van de maand is er een “Samenzangavond” in het Kerkelijk Centrum. Van 19.00 tot 20.15 uur zingen wij liederen op verzoek uit diverse bundels, nl. het Liedboek der Kerken, Liedboek van 1938, Bundel van Johan de Heer, Opwekking en een door ons zelf samengestelde bundel. Halverwege is er pauze, dus tijd voor een kopje koffie of thee.

Bent u nog nooit geweest?
Ook u bent van harte welkom.

Het Inloophuis
Het hele jaar door staan elke dinsdagochtend de deuren van het Kerkelijk Centrum in Dinxperlo open voor een gezellige ochtend samen. Als naam voor deze ochtend is ‘Het Inloophuis’ gekozen. Het initiatief wordt gesteund door de kerken van Dinxperlo en Suderwick en bestaat uit een groep vrijwilligers.

Wie
Het Inloophuis is bedoeld voor iedereen, die er even “uit” wil zijn. Natuurlijk zijn ook mensen die geen lid van een kerk zijn welkom. Van de bezoekers van Het Inloophuis wordt niets verwacht. Alleen dat ze er zijn.

Wat
Het Inloophuis is een plek waar je welkom bent. Om koffie te drinken en een praatje te maken in een gezellige sfeer. Af en toe is er (accordeon)muziek of wordt er iets creatiefs gemaakt. En een kaartje leggen of een spelletje doen mag ook. Voor alle activiteiten geldt dat niets moet.

Waar, wanneer, hoe laat
Kerkelijk Centrum, Markt 4 te Dinxperlo, dinsdagochtend 9:30-11:30 uur.
Zoals altijd op dinsdagochtend staan de deuren open van 9.30 tot 11.30 uur. Wij hopen u dan weer een paar gezellige uurtjes te kunnen bezorgen onder het genot van een kopje koffie of thee, waar u een praatje kunt maken en waar u als altijd WELKOM bent.
Namens het Inloophuis,
Berthold van den Bor

Dus elke dinsdagochtend om 9.30 uur staat de koffie klaar met gebak, gebakken door de dames van de bakgroep.

Vragen
In principe mag iedereen van de hier onderstaande werkgroep benaderd worden met vragen over het Inloophuis.
Berthold v.d. Bor, tel. 0315 653540
Reina Hospes, tel. 0315 653327
Trudy Staal, tel. 0315 651320
Rina Tuenter, tel. 0315 651619
Annie Veerbeek, tel. 0315 653362
Jan Veldhuis, tel. 0315 652530
Rieky Wildenbeest, tel. 0315 653745

Vervoer
Als u geen vervoer hebt, kunt u gehaald en thuisgebracht worden.
(Wel bij opgave aan Bob Staal doorgeven).
Bob Staal, tel. 0315 651320
Arnold en Rina Tuenter, tel. 0315 651619 (bij afwezigheid van Bob).

Seniorenmiddag

Een zeer gewaardeerde activiteit is het organiseren van een gezellige middag voor de senioren.
Overigens kunnen de seniorgemeenteleden aangeven of zij jaarlijks wel of geen bezoek wensen van de senioren bezoekgroep medewerkers.

Cantorij
Verdeeld over het jaar levert de Cantorij ongeveer tien maal een bijdrage aan de dienst. In de Paascyclus op Witte Donderdag, Goede Vrijdag en de Paaswake heeft de Cantorij een vaste plek.
De Cantorij oefent, behalve in de zomermaanden, wekelijks en staat onder de deskundige leiding van Dirk Zwart.

Cantorij