De eerst volgende wandeling zal gehouden worden op: woensdagavond 1 juli a.s.
We vertrekken deze keer om 19.00 uur met auto’s vanaf het Kerkelijk Centrum.
We wandelen ongeveer 5 km.
Namens de werkgroep,
Ria Veerbeek
De eerst volgende wandeling zal gehouden worden op: woensdagavond 1 juli a.s.
We vertrekken deze keer om 19.00 uur met auto’s vanaf het Kerkelijk Centrum.
We wandelen ongeveer 5 km.
Namens de werkgroep,
Ria Veerbeek