Kerkelijk bureau

Openingstijden

Via email en telefoon zijn wij vrijwel doorlopend bereikbaar. Als u ons wilt bezoeken dan kan dat op voorafgaande afspraak. Zonder afspraak hebben wij elke tweede dinsdag van de maand een zittingsdag (Bernard IJzerdraatstraat 18). U bent dan welkom van 10.30 tot 12.00 uur en van 19.00 tot 20.30 uur.

Collecte bonnen

Het gebruik van collectebonnen neemt de laatste tijd sterk toe. Daarmee verkrijgt men een vrij eenvoudig administratief bewijs voor gebruik bij de jaarlijkse belastingaangifte. Momenteel kennen we 4 soorten collectebonnen:
Kaart met 20 bonnen van € 1,-   (totaal 20 euro)
Kaart met 20 bonnen van € 2,-   (totaal 40 euro)
Kaart met 20 bonnen van € 5,-   (totaal 100 euro)
Kaart met 20 bonnen van € 10,- (totaal 200 euro)

Collectebonnen kunt u gemakkelijk en snel bestellen via onderstaande button;

  Collectebonnen Bestellen

Digitale betaling gaan snel en veilig via onze extra beveiligde website en uw eigen bank.
Collectebonnen zijn ook af te halen bij het Kerkelijk Bureau. 

Bankverbinding

Zowel de Kerk(rentmeesters) en Diaconie hebben ieder een eigen bankrekeningnummer:

Kerkrentmeesters: NL60 RABO 0364 827 130

Diaconie: NL65 RABO 0364 857 498

Bereikbaarheid

Bij al uw vragen en/of reacties proberen wij u altijd op korte termijn van antwoord te voorzien. Wij zijn niet altijd telefonisch of aan huis bereikbaar. Gebruik voor een snel contact het onderstaande contactformulier. Gegevens en eventuele bericht invullen, op verzenden drukken. Uw bericht wordt dan zo spoedig mogelijk behandeld.

Ledenadministratie

Alle mutaties in het ledenbestand van onze Kerkgemeente in Dinxperlo worden in de plaatselijke ledenadministratie bijgewerkt. De ledenadminstratie bereikt u via het mailadres leden@pg-dinxperlo.nl. U kunt daar ook terecht met vragen over uw inschrijving in onze kerkelijke gemeente. Berichten van verhuizing, overlijden, verbintenis en scheiding worden door ons automatisch ontvangen van de Basis Registratie Personen (BRP). Gemeenteleden met een SILA-bezwaar zijn hierop een uitzondering. Het is echter in ons aller belang om de kerkelijke administratie goed bij te houden. Help ons daarmee en geef wijzigingen in adres, overlijden, geboorte, huwelijk en echtscheiding altijd aan ons door.

Berichtenformulier

Uw bericht snel doorgeven doet u met onderstaand invulformulier. Na het invullen niet vergeten om op verzenden te klikken.