Kerkbalans toezegging

Meedoen aan de Actie Kerkbalans
U heeft een toezeggingsformulier ontvangen en wilt meedoen aan de Actie Kerkbalans, dan allereerst heel veel dank daarvoor.

De werkwijze is vrij eenvoudig;

1. u vult het toezeggingsformulier (zo mogelijk ruimhartig) in;
  2. doe het toezeggingsformulier in de antwoordenvelop;
  3. De envelop wordt door uw wijkmederk(st)er opgehaald of
    bezorg hem bij uw eigen wijkmedewerk(st)er.
  4. Betaal de bijdrage zoals u dit heeft aangegeven om te doen.

Heeft u hulp nodig bij het invullen of heeft u andere vragen? Neem dan contact met ons op via telefoon 0315 653085 of 0315 653088.

Uw bijdrage kunt u ook direct overmaken op bankrekening NL60 RABO 0364 8271 30 t.n.v. College van Kerkrentmeesters, onder vermelding van ‘Actie Kerkbalans 2024’.

Het is ook mogelijk om de toezegging digitaal aan te melden en gelijk uw bijdrage over te maken. Via onderstaande button, komt u op de beveiligde Kerkbalans administratiepagina.

Hier naar digitaal toezeggen

Nogmaals heel veel dank voor uw toezegging en bijdrage! Door vandaag te geven, kan de kerk blijven doen waar ze al eeuwenlang voor staat. Op naar de kerk van morgen.